ITZU vindt voor elk talent de perfecte jobmatch. Zo positioneert de HR-partner zich op de markt. Hun vraag aan Cayman was even eenvoudig als uitdagend: 'Vergroot de brand awareness van ITZU bij jongeren en jongvolwassenen'. Het belangrijkste inzicht was dat de vele mismatchen waarmee de doelgroep te maken krijgt, hun vertrouwen in de sector doet slinken. Ze zoeken allen een persoonlijke, high level aanpak om sneller een job te vinden die écht bij hen past. Deze insights vertaalde Cayman naar een creatieve campagne met scherpe visuals en een spot on radiocommercial.
CREDITS
Client: ITZU
Client contacts: Kristien Moelans, Winde Engels, Michiel Reynders
Agency: Cayman Creative Thinkers
Strategy: Karen Lemaire, Chloé Coppieters
Concept: Hendrik Holderick, Robbie Cap, Chris Goossens
Creative Direction & Illustrator: Hendrik Holderick
Online Strategy: Lynn Van den Broeck
Project Management: Mauri Van Coillie, Marinka Van de Walle
Sound studio (spots & sound logo): Sonhouse
Animatiestudio: Sabouge
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]