Cayman schrijft sprookjes voor ITZU

ITZU vindt voor elk talent de perfecte jobmatch. Zo positioneert de HR-partner zich op de markt. Hun vraag aan Cayman was even eenvoudig als uitdagend: 'Vergroot de brand awareness van ITZU bij jongeren en jongvolwassenen'. Het belangrijkste inzicht was dat de vele mismatchen waarmee de doelgroep te maken krijgt, hun vertrouwen in de sector doet slinken. Ze zoeken allen een persoonlijke, high level aanpak om sneller een job te vinden die écht bij hen past. Deze insights vertaalde Cayman naar een creatieve campagne met scherpe visuals en een spot on radiocommercial.
CREDITS
Client: ITZU
Client contacts: Kristien Moelans, Winde Engels, Michiel Reynders
Agency: Cayman Creative Thinkers
Strategy: Karen Lemaire, Chloé Coppieters
Concept: Hendrik Holderick, Robbie Cap, Chris Goossens
Creative Direction & Illustrator: Hendrik Holderick
Online Strategy: Lynn Van den Broeck
Project Management: Mauri Van Coillie, Marinka Van de Walle
Sound studio (spots & sound logo): Sonhouse
Animatiestudio: Sabouge
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]