CERA & SO BUZZY ZORGEN VOOR EEN HERFST DIE NAAR MEER KRAAKT

Crea / News

Binnenkort vallen de walnoten weer en bij Cera staan ze op de eerste rij om deze te verzamelen tijdens de Notenkrakkencampagne. Want door deze herfst noten te rapen als een echte krak, zorg je voor zinvol werk in sociale ateliers. De Notenkrakken staan paraat en kraken de noten met veel liefde, waarna de noten geperst worden met heerlijke walnootolie als resultaat. Die kunnen vennoten van Cera dan voor een voordeelprijs kopen. En ook als je je walnoten binnenbrengt, mag je proeven van een extraatje: een flesje olie van 20 ml, dat je meteen mee naar huis krijgt. Zo genieten we allemaal van de rijke oogst, geven we zinvol werk aan mensen met een mentale, fysieke of sociale beperking én voorzien we ook de sociale ateliers van nieuwe inkomsten.

Met een interactieve oproepvideo zorgen Cera en So Buzzy voor meer social media aandacht voor deze campagne. Het idee? Gooi de noot door! Zo eenvoudig is de opdracht die Notenkrakkenreporters Jorian en Loes van zorgatelier Assjette vzw geven. Maak zelf een kort filmpje met je smartphone, laad het op en samen maken we de warme notenkrakkenketting nog wat langer.

In een notendop hoe je dat kan doen:  

📹 Maak een leuke video terwijl je aan het rapen bent en gooi een walnoot uit het beeld, net als in de oproepvideo. Upload daarna je video op deze pagina: https://bit.ly/notenkrakken  

🌰 Breng je oogst naar een inzamelpunt in jouw buurt. Zo maken we er samen een warme herfst van.

Credits 

  • Cera: Hilde Talloen, Valérie Bracke, Gregory Kévers
  • Gelegenheidsreporters: Jorian & Loes van zorgatelier Assjette vzw
  • Begeleiders: Colette van Assjette vzw, Kim van 37 graden
  • Project Manager: Lieselore Claessens
  • Strategy: Kel Wouters
  • Copywriters NL: Julie Fluyt, Margot De Houwer, Lina Heylen
  • Copywriter FR: Maïté Thiriart
  • Digital Advertising: Ward Bernaerts
  • Video Production: Lieselore Claessens, Danny Yip
  • Designer: Danny Yip