Clio-brons voor DDB Brussels en FamousGrey


“Meet The Real Stars Of The Ikea Catalogue”, DDB
De winnaars van de Clio Awards 2017 zijn bekend. DDB en FamousGrey, de enige twee Belgische bureaus die het tot in de finale hadden gehaald, gaan beide met een bronzen award naar huis. DDB Brussels haalt deze binnen met zijn campagne voor Ikea, “Meet The Real Stars Of The Ikea Catalogue”, dat ons meeneemt achter de schermen van de fotoshoot voor haar catalogus en in de hoofden van de modellen die erin zullen figureren.
FamousGrey scoort brons met “Klarafy”, de handige webtool die jouw persoonlijke muzieksmaak ‘vertaalt’ naar klassieke muziek.
In de Clio Hall Of Fame prijken dit jaar de National Thoroughbred Racing Association en Procter & Gamble. In die categorie komen enkel campagnes in aanmerking die al eerder een gouden award wonnen in een andere belangrijke internationale reclame awarduitreiking, en dat minimum vijf jaar geleden. Winnende Hall Of Fame campagnes staan dus voor uitmuntend werk in het verleden die het respect verdienen van zowel de consumenten als de concurrerende reclamebureaus.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]