In het nieuwe PUB Magazine kon u het al lezen: magazines kregen tijdens de coronacrisis meer lezers over de vloer. Dat geldt ook voor PUB! Na een korte aarzeling in de tweede helft van maart 2020 - paniek? - steeg de interesse voor PUB. Mensen hoorden met al dat thuiswerk minder klein en groot nieuws aan de koffiemachine en deden vaker een beroep op het medium dat al sinds 1976 een vaste waarde is, zo lijkt het wel. Tussen maart 2020 en maart 2021 steeg het aantal abonnees op PUBNews (met op zaterdag PUB on Saturday) met liefst 30%. Elk nadeel heb z'n voordeel, wist de grote voetbalfilosoof Johan Cruyff al. People Unified around Brands, meer dan ooit...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]