In het nieuwe PUB Magazine kon u het al lezen: magazines kregen tijdens de coronacrisis meer lezers over de vloer. Dat geldt ook voor PUB! Na een korte aarzeling in de tweede helft van maart 2020 - paniek? - steeg de interesse voor PUB. Mensen hoorden met al dat thuiswerk minder klein en groot nieuws aan de koffiemachine en deden vaker een beroep op het medium dat al sinds 1976 een vaste waarde is, zo lijkt het wel. Tussen maart 2020 en maart 2021 steeg het aantal abonnees op PUBNews (met op zaterdag PUB on Saturday) met liefst 30%. Elk nadeel heb z'n voordeel, wist de grote voetbalfilosoof Johan Cruyff al. People Unified around Brands, meer dan ooit...
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]