In het nieuwe PUB Magazine kon u het al lezen: magazines kregen tijdens de coronacrisis meer lezers over de vloer. Dat geldt ook voor PUB! Na een korte aarzeling in de tweede helft van maart 2020 - paniek? - steeg de interesse voor PUB. Mensen hoorden met al dat thuiswerk minder klein en groot nieuws aan de koffiemachine en deden vaker een beroep op het medium dat al sinds 1976 een vaste waarde is, zo lijkt het wel. Tussen maart 2020 en maart 2021 steeg het aantal abonnees op PUBNews (met op zaterdag PUB on Saturday) met liefst 30%. Elk nadeel heb z'n voordeel, wist de grote voetbalfilosoof Johan Cruyff al. People Unified around Brands, meer dan ooit...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]