(last call) Welcome to the experience economy

Agenda / Marketing / News

  • 24/01/2022 16:00
  • Online, Zoom

'Daireland brengt retail naar metaverse', 'Facebook brengt Metaverse tot leven en wordt Meta', 'Meer merkreclame in metaverse', etc. En Frederik Delaplace (VRT) die zegt: "De consumptie van media gaat een richting uit die we vandaag nog niet bevroeden." U twijfelt? De rest van de wereld niet: we leven in een wereld die wordt aangedreven door technologie. Toch zal er ook plaats geruimd moeten worden voor emotie, want nu al zijn merken volop aan het onderzoeken hoe ze hun klanten boeiende ervaringen kunnen bieden. Creative Belgium leert u tijdens een sessie, met PUB als partner, alles over de tech-trends voor 2022 die ons het meest zullen beïnvloeden. Verwacht u aan inspirerende cases van bedrijven uit de mode-, luxe- en automobielsector.

De sessie wordt ingeleid door Isabel Van den Broeck, managing director van Creative Belgium. Daarna neemt Stan-Louis Bufkens het woord, oprichter van Bureau Béatrice, een creatief bureau dat gretig inzet op technologie. In zijn werk wil Bufkens merken vooral helpen om de brug te slaan tussen cultuur, mensen en emoties.

Programma

16:00   Introduction by Isabel Van den Broeck

16:05   Talk by Stan-Louis Bufkens

17:00   Q&A

Get tickets!