- 14/03/2024
- Donderdag 14 maart 2024 iO Antwerpen Mechelsesweenweg 271, 2018 Antwerpen
Creative Belgium duikt in de wereld van creatieve technologie en de mogelijkheden ervan. Drie sprekers zullen je op hun eerstvolgende Creative Session een “framework” geven om merken of projecten te benaderen met geloofwaardige creatieve technologische mogelijkheden.
Creative Belgium kijkt uit naar de komst van Oliver Kibblewhite, oprichter van The 5G’s in de UK. Hij heeft de laatste tien jaar wereldwijd baanbrekende projecten geleverd voor merken als Microsoft, Red Bull, Castrol, Nissan en Lexus. Kibblewhite staat bekend om het verleggen van grenzen in innovatieve contentcreatie. Hannah Patronoudis van nocomputer komt inspireren met vijf innovatieve, bekroonde campagnes en duikt wat dieper in het technologische luik van de campagnes. En tenslotte brengt Bram Cappaert, excellence lead strategy bij iO, inzichten hoe je aan de slag kan gaan om vanuit data effectieve ervaringen kan creëren.
VOOR WIE?
Creatieven van merken die geïnteresseerd zijn in het creëren van creatief werk dat vooruitstrevend is op het gebied van technologie. Strategen en marketeers die graag meer willen weten over creatieve technologie.
TICKETS:
€ 45 (excl btw) voor Creative Belgium leden
€ 90 (excl btw) voor niet-leden
€ 15 (incl BTW) voor studenten
Tickets via deze weg.
AGENDA:
06.30 uur - Deuren open
19.20 uur - Hannah Patronoudis, nocomputer
19.55 uur - Bram Cappaert, iO
20.30 uur - Pauze
20.50 uur - Oliver Kibblewhite, De 5G's
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]