Dallas Antwerp proeft Cornet Smoked

Crea / News

Cornet, het krachtig blond Belgisch bier, kreeg er een unieke variant bij, zoals Pub eerder al berichtte: Cornet Smoked. Gebrouwen volgens hetzelfde recept als de gewone Cornet met dat verschil dat de eikenhouten snippers eerst gerookt werden, vooraleer ze aan het brouwproces toegevoegd werden. Dat geeft een extra smaaksensatie die nieuw is in de strong blond categorie. Tom Robberechts (global marketing manager Cornet): "Met Smoked voegen we weer iets unieks toe aan de Cornet brand en beleving. Niet alleen de smaak maar ook de perfect serve met échte rook in het glas maakt van Cornet Smoked een unieke smaakbeleving.’"

Cornet Smoked werd met een online campagne gelanceerd: authentieke smaaktestimonials in een smaakvolle filmproductie van Dallas Antwerp zelf. Stijn Gansemans (creative partner Dallas): "We hebben met Dallas dit jaar geïnvesteerd in een studioruimte en productieskills zodat we dit soort producties aan klanten kunnen aanbieden."

Credits

Client: Swinkels Family Brewers

Brand: CORNET

Product: CORNET Smoked

Contact client: Tom Robberechts, Yelka van den Eede

Agency: Dallas Antwerp

Network: &KOO

Creative Director: Stijn Gansemans, Paul Popelier

Creative: Paul Popelier

Videocreative: Jan-Dries Daans

Design: Erika Kongs

Account Manager: Kristof De Backer

Film production: Dallas Antwerp

Film DOP: Tielevisie