Cornet, het krachtig blond Belgisch bier, kreeg er een unieke variant bij, zoals Pub eerder al berichtte: Cornet Smoked. Gebrouwen volgens hetzelfde recept als de gewone Cornet met dat verschil dat de eikenhouten snippers eerst gerookt werden, vooraleer ze aan het brouwproces toegevoegd werden. Dat geeft een extra smaaksensatie die nieuw is in de strong blond categorie. Tom Robberechts (global marketing manager Cornet): "Met Smoked voegen we weer iets unieks toe aan de Cornet brand en beleving. Niet alleen de smaak maar ook de perfect serve met échte rook in het glas maakt van Cornet Smoked een unieke smaakbeleving.’"
Cornet Smoked werd met een online campagne gelanceerd: authentieke smaaktestimonials in een smaakvolle filmproductie van Dallas Antwerp zelf. Stijn Gansemans (creative partner Dallas): "We hebben met Dallas dit jaar geïnvesteerd in een studioruimte en productieskills zodat we dit soort producties aan klanten kunnen aanbieden."
Credits
Client: Swinkels Family Brewers
Brand: CORNET
Product: CORNET Smoked
Contact client: Tom Robberechts, Yelka van den Eede
Agency: Dallas Antwerp
Network: &KOO
Creative Director: Stijn Gansemans, Paul Popelier
Creative: Paul Popelier
Videocreative: Jan-Dries Daans
Design: Erika Kongs
Account Manager: Kristof De Backer
Film production: Dallas Antwerp
Film DOP: Tielevisie
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]