
David Willems - Foto Luc Hilderson
David Willems, marketing director bij Toyota en Lexus Belgium sinds begin 2014, verlaat het bedrijf voor een nog onbekende bestemming. David Willems studeerde rechten, maar besliste om dat diploma niet in de praktijk om te zetten. Hij behaalde vervolgens een MBA Marketing aan Vlerick en belandde bij Danone België. Daar doorliep hij diverse echelons en beheerde er verschillende portfolio’s. De volgende stap was Zwitserland. Als marketingdirecteur moest hij Danone in het land van Nestlé en Emmi een groter marktaandeel doen krijgen, wat lukte. Na vier jaar keerde hij terug naar België, eerst naar Campbell’s – nu Continental Foods – en vanaf januari 2014 Toyota en Lexus Belgium. Dit jaar is David Willems een van de vier genomineerden voor de Advertiser Personality of the Year. Op 14 december weten we aan wie die titel wordt toegekend.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]