David Willems, marketing director bij Toyota en Lexus Belgium sinds begin 2014, verlaat het bedrijf voor een nog onbekende bestemming. David Willems studeerde rechten, maar besliste om dat diploma niet in de praktijk om te zetten. Hij behaalde vervolgens een MBA Marketing aan Vlerick en belandde bij Danone België. Daar doorliep hij diverse echelons en beheerde er verschillende portfolio’s. De volgende stap was Zwitserland. Als marketingdirecteur moest hij Danone in het land van Nestlé en Emmi een groter marktaandeel doen krijgen, wat lukte. Na vier jaar keerde hij terug naar België, eerst naar Campbell’s – nu Continental Foods – en vanaf januari 2014 Toyota en Lexus Belgium. Dit jaar is David Willems een van de vier genomineerden voor de Advertiser Personality of the Year. Op 14 december weten we aan wie die titel wordt toegekend.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]