De favoriete campagnes van Nicolas Block

Crea / News

In de rubriek ‘For Your Eyes Only’ vragen we iemand uit de sector naar campagnes die hem of haar zijn bijgebleven. In ons meest recente PUB Magazine was dat Nicolas Block, founder & creative director van King George“Ik ben vooral op zoek naar goeie verhaallijnen als contentspecialist, dus uit mijn selectie een zeer recente spot die ons allen raakt, eentje die aan de basis stond van storytelling én een speler die het goed weet te vertellen met een vleugje humor,” zei hij daar toen over.

Op zijn lijstje staat onder meer IKEA’s ‘Let’s Relax’ by Acne (2016). “Ikea kan heel veel gelaagdheid in hun spots wereldwijd brengen. Deze uiteindelijk om hun waarden van ‘mensen samen brengen in een interieur’ aan te tonen, maar ondertussen ook de draak te steken met hun eigen doelpubliek.”

Benieuwd naar de rest van zijn selectie? U leest het in uw PUB Magazine vanaf pagina 28. Wist u trouwens al dat dit een luxe-special was? Een trend die we komende 31 januari verderzetten op onze eerste PUB Luxury Experience. Inschrijven kan nog steeds!