De Vloer en Panos hebben er "zin iiin"

Crea / News

Panos is een echte zingever: het merk van La Lorraine Bakery Group wil mensen zin doen krijgen. Zin in iets ronds, iets gezonds, iets ovenvers en overheerlijks - in lekkere producten waarin mensen meteen hun tanden willen zetten. En dat doet Panos door te werken met de lekkerste ingrediënten, de meest verrassende smaken … en De Vloer als communicatiepartner.

Sinds dit jaar moet De Vloer iedereen zin doen krijgen in Panos. Daarom vertaalde het Antwerpse bureau de missie van de bakkerijketen naar een nieuwe, aanstekelijke baseline: “zin iiin”. Die wordt vandaag gelanceerd met een grootschalige campagne. Op het menu? Een tv-spot, online video’s, pre-rolls en DOOH. Naast de nieuwe baseline en campagne creëerde De Vloer ook een volledig nieuwe visuele identiteit. Werkelijk alles kreeg een grafische upgrade, van de aankleding in de winkels tot de zakken van de broodjes.

Credits:
Client: Erwin Van Der Weerden, Lotte De Vreese, Zara Versaen, Hilko Van Hauthem
Agency: De Vloer
Creative Director: Johan Roelandt
Copywriter: Matthias De Smet, Robin Van De Ryck
Art Director: Ivo Mertens, Henri Verhaegen
Designer: Tom De Vriendt, Tuan Phan
Account Director: Tom Eilers
Account Manager: Nina De Keyser
Production: Make
TV-producer: Audrey Dierckx
Assistant producer: Elien De Brouwer
Director: Henk Loorbach
DOP: David Doom
Post-producer: Sofie Gebruers, Greet Van Thillo
Edit: Bram Dutry
Grading: Joost Vankerckhove
Online: Maarten Vranken, Maarten Van Bavel, Gill Vander Cluyzen
Sound: Gwenn Nicolay
Photography: Studio Wauters
Media Agency: Publicis Groupe Belgium
Client Lead Media: Marie-Emilie Dugardyn