Vanaf maandag 30 september kan iedereen acties registreren voor De Warmste Week 2024. Dit jaar gaat het ingezamelde geld naar maar liefst 276 geselecteerde projecten rond het centrale thema'eenzaamheid'. Vier VRT-gezichten zetten alvast hun warmste beentje voor: zowel Niels Destadsbader (VRT 1), Eva De Roo (Studio Brussel), Laura Govaerts (MNM) als Thomas De Smet (Ketnet)kondigen hun eerste acties aan. En met een hartverwarmende campagnespot toont De Warmste Week hoe we ook deze editie allemaal samen het verschil voor elkaar kunnen maken.
De Warmste Week zal dit najaar maar liefst 276 projecten ondersteunen rond het centrale thema 'eenzaamheid'. Het gaat om projecten die mensen terug in hun kracht zetten, zodat ze zich begrepen, aanvaard, maar vooral (terug) verbonden voelen in onze samenleving.
De volledige lijst met geselecteerde projecten is terug te vinden op de website van de Koning Boudewijnstichting en op dewarmsteweek.be. Het ingezamelde bedrag gaat rechtstreeks naar het DWW-fonds. Het fonds, beheerd door de Koning Boudewijnstichting, steunt de projecten financieel in 2025.
"Eén op de twee Vlamingen voelt zich soms eenzaam. Eenzaamheid is de stille epidemie van onze tijd, die de harten van velen raakt, ongeacht leeftijd of achtergrond. Het is een oproep tot meer verbondenheid en zorg voor elkaar. De Koning Boudewijnstichting zet zich samen met verenigingen en organisaties in om eenzaamheid tegen te gaan," zegt Brieuc Van Damme, CEO Koning Boudewijnstichting.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








