Epica Agency of the Year: triomf voor Leo Burnett, BBDO NY en TRY

De editie 2016 van de Epica Awards - waarvan PUB partner is - was succesvol voor ons land, met liefst negen awards voor Belgische bureaus, waaronder één Grand Prix voor DDB Brussels, dat zich zo Belgian Epica Agency of the year mag noemen. In het algemeen werd Leo Burnett Network of the Year, met 49 awards (waarvan 12 Gold). Agency of the Year van deze dertigste editie van de Epica Awards is BBDO New York, met 19 awards (waarvan 1 Gold). Het Noorse bureau TRY is Independent Agency of the Year (9 awards, waarvan 4 Golds). In het landenklassement staan de Verenigde Staten bovenaan, met 69 awards (waarvan 12 Golds).
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]