Epica Agency of the Year: triomf voor Leo Burnett, BBDO NY en TRY

De editie 2016 van de Epica Awards - waarvan PUB partner is - was succesvol voor ons land, met liefst negen awards voor Belgische bureaus, waaronder één Grand Prix voor DDB Brussels, dat zich zo Belgian Epica Agency of the year mag noemen. In het algemeen werd Leo Burnett Network of the Year, met 49 awards (waarvan 12 Gold). Agency of the Year van deze dertigste editie van de Epica Awards is BBDO New York, met 19 awards (waarvan 1 Gold). Het Noorse bureau TRY is Independent Agency of the Year (9 awards, waarvan 4 Golds). In het landenklassement staan de Verenigde Staten bovenaan, met 69 awards (waarvan 12 Golds).
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]