Eerder dit jaar werd al bekendgemaakt dat DPG Media vanaf 2021 de commercialisering van de lineaire zenders Discovery en TLC op zich zal nemen. Vanaf 1 januari breiden Discovery Benelux en DPG Mediadit partnership uit met de commercialisering van de lineaire zenders Eurosport en ID(Investigation Discovery). De content van Eurosport zal bovendien niet enkel te zien zijn op het lineaire kanaal. Eurosport gaat ook een partnership aan met HLN, het grootste digitale nieuwsplatform van Vlaanderen. Dankzij dit partnership zullen de hoogtepunten van zowat alle grote sportwedstrijden in de vorm van korte samenvattings-clips te zien zijn op HLN.
DPG Media zal dus, bovenop de vier lineaire zenders, ook de shortform video content van Eurosport op HLN vermarkten. De samenwerking tussen Discovery Benelux en DPG Media combineert de complementariteit van sterke lineaire zenders, het unieke karakter van internationale sportcontent en een commerciële strategie die vertrekt vanuit een video-ecosysteem waar on- en offline samen vermarkt worden, zo luidt het bij DPG Media.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]