Eerder dit jaar werd al bekendgemaakt dat DPG Media vanaf 2021 de commercialisering van de lineaire zenders Discovery en TLC op zich zal nemen. Vanaf 1 januari breiden Discovery Benelux en DPG Mediadit partnership uit met de commercialisering van de lineaire zenders Eurosport en ID(Investigation Discovery). De content van Eurosport zal bovendien niet enkel te zien zijn op het lineaire kanaal. Eurosport gaat ook een partnership aan met HLN, het grootste digitale nieuwsplatform van Vlaanderen. Dankzij dit partnership zullen de hoogtepunten van zowat alle grote sportwedstrijden in de vorm van korte samenvattings-clips te zien zijn op HLN.
DPG Media zal dus, bovenop de vier lineaire zenders, ook de shortform video content van Eurosport op HLN vermarkten. De samenwerking tussen Discovery Benelux en DPG Media combineert de complementariteit van sterke lineaire zenders, het unieke karakter van internationale sportcontent en een commerciële strategie die vertrekt vanuit een video-ecosysteem waar on- en offline samen vermarkt worden, zo luidt het bij DPG Media.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]