Fat Lady groeit en is helemaal in-tune
Het nieuwe magazine in-tune van Var wordt gemaakt door het Gentse bureau The Fat Lady, zoals PUB al eerder berichtte. Het Gentse bureau mag ook een andere nieuwe publicatie op zijn naam schrijven. Om de managementopleidingen van Kluwer in de kijker te zetten, koos The Fat Lady niet voor een traditionele catalogus maar voor een magalogue met diepgang. Kluwer Learning organiseert elk jaar meer dan 1.500 opleidingen waarvoor 25.000 professionals zich inschrijven. Het aanbod is breed en richt zich tot de meest uiteenlopende functies. Voor de derde keer deed Kluwer Learning een beroep op The Fat Lady om een in het oog springende direct mail te creëren, die de doelgroep meer biedt dan een overzicht van de opleidingen. Na de Survivalgids en het Symptologieboekje die leidden tot een pak extra inschrijvingen, pakte het bureau dit jaar uit met een glossy magalogue: Growth. Growth zet het aanbod business- en peoplemanagementopleidingen in de verf met een mix aan inspirerende gesprekken, praktische tips & tricks en interviews met docenten. Een catalogus vermomd als magazine, aantrekkelijk vormgegeven in een handzaam formaat. De rode draad? Ken jezelf en groei.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]