Bij Fïnley én bij )NP( zijn ze erg trots op de geslaagde inlassing voor Fïnley. Fïnley, een drankje ontwikkeld in België, kreeg recent een stevige campagne, met in Vlaanderen een hoofdrol voor Cath Luyten. Een leuke campagne om mee uit te pakken in de kranten, dachten ze bij Coca-Cola, en men klopte er samen met UM aan bij )NP(, het gezamenlijke aanbod van vier krantenregies. Het resultaat? Na dag één werd al 45% van het beoogde publieksbereik binnengehaald in een kwalitatieve omgeving...
Credits
Client: Coca-Cola Services / Yves De Voeght (Media Manager Coca-Cola Services)
Creative Agency : SRA. Rushmore
Media Agency: UM / Patricia Lo Presti (Client Service Director – UM)
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]