Bij Fïnley én bij )NP( zijn ze erg trots op de geslaagde inlassing voor Fïnley. Fïnley, een drankje ontwikkeld in België, kreeg recent een stevige campagne, met in Vlaanderen een hoofdrol voor Cath Luyten. Een leuke campagne om mee uit te pakken in de kranten, dachten ze bij Coca-Cola, en men klopte er samen met UM aan bij )NP(, het gezamenlijke aanbod van vier krantenregies. Het resultaat? Na dag één werd al 45% van het beoogde publieksbereik binnengehaald in een kwalitatieve omgeving...
Credits
Client: Coca-Cola Services / Yves De Voeght (Media Manager Coca-Cola Services)
Creative Agency : SRA. Rushmore
Media Agency: UM / Patricia Lo Presti (Client Service Director – UM)
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]