- 26/04/2022 08:30
- Online
“Het kan eenzaam zijn, als CSR manager.” Freddy Verschoore, growth architect bij Focus Advertising, gaat daarom tijdens een webinar in gesprek met Sarah Spenninck (Voka) en Wouter De Broeck (Alsico). Over de opportuniteiten en de valkuilen van duurzaam ondernemen en vooral: hoe daarover te communiceren.
Verwacht een transparant en eerlijk gesprek met twee mensen die — elk vanuit hun eigen ervaring en expertise — heel veel te vertellen hebben. Hoe start je met authentieke communicatie over duurzaamheid, zonder aan purpose washing te doen? Wat betekent duurzaamheid voor hun bedrijven? Wat houdt het in om duurzamer te worden?
“Het is soms eenzaam als jij de pionier bent binnen jouw bedrijf. Of je nu nieuw bent in je functie of al enkele jaren meedraait — we begrijpen dat je met vragen zit. In dit webinar gaan we samen op zoek naar de antwoorden,” klinkt het bij Focus Advertising. Meer over het webinar vindt u hier.
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]