Geen verandering zonder merken

Marketing / Media / News

Kristof Ampe

Kristof Ampe


Zijn negenjarige zoon alle kansen op een goed leven geven: met dit idee gaat Kristof Ampe elke ochtend naar het werk. Wat een mooie bron van energie en inspiratie voor een Advertiser of the Year van het Jaar 2018, zonder twijfel de meest optimistische van zijn generatie.
Kristof Ampe wil « mensen gelukkig maken ». Zo simpel is het! Maar niet zonder zweten. Het is ook geen toeval dat Club Brugge zijn favoriete ploeg is: No Sweat, No Glory! Zweten deed Kristof Ampe de laatste kwarteeuw namelijk genoeg! Door steeds hoger de ladder op te klimmen. Hij bracht vele jaren door bij Unilever en AbInBev, wat hem Effie Awards en INNAwards opleverde. Zijn laatste functie bij Unilever was die van marketing director Foods, Beverage & Ice Cream. En sinds hij in 2014 TripleA Services startte, staat hij bedrijven bij op het gebied van strategie, verkoop en marketing. Tegenwoordig doet hij dat voor de brasserie Palm en hun Cornet-bier. « Ik help, informeer en inspireer bedrijven, vooral op het gebied van sale strategy en marketing. »
Lees het volledige artikel in PUB Magazine.