GRP gaat voor speed update

Met het doorschuiven van de GRP Vision Day naar begin 2018 is er bij de start van het najaar opnieuw plaats voor een symposium van GRP. Men koos voor een condens programma van een halve dag dat de ambitie heeft van begin tot het einde relevant en inspirerend te zijn.
Het programma is in opbouw, maar de volgende items liggen al vast, zo meldt GRP. Er is een verslag van de Media Lions in Cannes, door Belgisch jurylid Davy Caluwaerts. Augmented or Virtual Reality: waar zetten de grote web spelers op in? Jeroen Verkroost weet er naar verluidt alles van, en zal uitleggen wie er volgens hem de winnende strategie heeft. En ook: GDPR is in aantocht en dus is het hoog tijd om er bij stil te staan. Waar staat GDRP precies voor? Wat betekent het voor digital advertising? Zal het zware gevolgen hebben voor social media? Matthias Matthiesen en Mic Adam lichten het toe. Afspraak op 21 september.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


