Met het doorschuiven van de GRP Vision Day naar begin 2018 is er bij de start van het najaar opnieuw plaats voor een symposium van GRP. Men koos voor een condens programma van een halve dag dat de ambitie heeft van begin tot het einde relevant en inspirerend te zijn.
Het programma is in opbouw, maar de volgende items liggen al vast, zo meldt GRP. Er is een verslag van de Media Lions in Cannes, door Belgisch jurylid Davy Caluwaerts. Augmented or Virtual Reality: waar zetten de grote web spelers op in? Jeroen Verkroost weet er naar verluidt alles van, en zal uitleggen wie er volgens hem de winnende strategie heeft. En ook: GDPR is in aantocht en dus is het hoog tijd om er bij stil te staan. Waar staat GDRP precies voor? Wat betekent het voor digital advertising? Zal het zware gevolgen hebben voor social media? Matthias Matthiesen en Mic Adam lichten het toe. Afspraak op 21 september.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]