Happiness en Burger King dragen Halloween op aan “the ghosted”

4schools / Crea / News

Halloween is uiteraard het feest van “the ghosts”. Dit jaar maakt Burger King er samen met Happiness ook het feest van “the ghosted people” van, met een opvallende online activatie.

In het tijdperk van online dating ervaren steeds meer mensen wat het is om “geghost” te worden. Iemand “ghosten” betekent: plots niet meer reageren op berichten en alle contact verbreken. Met andere woorden: doen alsof die persoon niet meer bestaat.

Voor Halloween 2024 draait Halloween bij Burger King rond “The Ghosted”. Wie ooit al geghost werd, kan Burger King via DM een screenshot sturen, en krijgt in ruil een gratis Whopper bij een Large Menu.

Want de King staat uiteraard aan de kant van zij die geghost werden. En daarbij: zoveel “Ghosted People” zorgen ongetwijfeld voor een echte Halloween-vibe…

De campagne werd gelanceerd met een online video.

 

Credits: 

Client: Burger King

Head of Marketing: Dirk Lammens

Brand Manager: Céline Van Mileghem

Digital Marketeer: Laurens Marynissen

Trade Marketeer: Camille Van Holzaet 

Agency: Happiness Brussels

Chief Creative Officer: Geoffrey Hantson

CEO & Executive Creative Management: Karen Corrigan

Business Director: Barbara Devaux

Account Director: Corentin Deneufbourg

Account Executive: Simone Garbar

Creatives: Gil Gauniaux, Thibaut Castaing

Creative Director: Frederik Clarysse

Strategic & Digital media planner: Marine Vandenplas

Head of Production: Bart Vande Maele

Editor: Remke Faber

Designer: Karel Chanterie