Happiness en Tabakstop proberen het nog één keer

Happiness zet nog maar eens een campagne op voor Tabakstop van Stichting tegen Kanker. De campagne is gebaseerd op een vaststaand feit: men heeft vaak meerdere pogingen nodig om te stoppen met roken. Maar met de hulp van een tabacoloog is de kans groter dat het lukt. Om dat te communiceren ontwikkelde Happiness een tv-commercial die op een verrassende manier benadrukt hoeveel pogingen mensen nodig gehad hebben om te stoppen met roken. Op social media en op de Tabakstop-site ontdekken we ook filmpjes waarin de mensen uit de spot hun eigen ervaringen delen. Een bewustmakingscampagne van Stichting tegen Kanker die werkt… van de eerste keer!
Enkele van de interviews:
Credits
Client contacts: Isabelle André, Ludivine Teller, Ester Cornelis, Assia Maalmi, Brecht Gunst
Agency: Happiness Brussels
Executive Creative Management: Karen Corrigan
Executive Creative Director: Geoffrey Hantson
Creative Director: Philippe Fass
Concept Provider: Stéphane Opdenbosch
Business Director: Pascal Kemajou
Strategic Director: Isabelle Koelman
Account Manager: Zoé Storme
Copywriter NL: Dee Verwaetermeulen
Agency Producer: Dominique Turnbull
Director: Dirk Domen
DOP: Piet Deyaert
Production: Wenneker - Mirjam De Vreese/Femke Verstuyft

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





