Happiness internationaal gelauwerd voor Het Belgische reclameblok

Happiness heeft als enige Belgische bureau een Andy Award gewonnen, de internationale prijs die de beste en moedigste creatieve ideeën beloont. Dat deed het bureau met ‘Belgian Break’ (Het Belgische reclameblok) in de categorie Bravery.
“Da’s toch wel heel straf. Het is de enige Award die geen onderscheid maakt tussen digitaal, klassiek en andere. Alles strijdt er tegen elkaar. Ook specifiek, geen brons, zilver en goud. Het is of shortlist of goud. En Belgian Break kreeg dus het hoogste,” zegt een trotste Geoffrey Hantson.
Ook hun campagne ‘Helpy Hour’ voor FedCaf eindigde in de shortlist. Een overzicht van alle winnaars vindt u hier.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]