Happiness heeft als enige Belgische bureau een Andy Award gewonnen, de internationale prijs die de beste en moedigste creatieve ideeën beloont. Dat deed het bureau met ‘Belgian Break’ (Het Belgische reclameblok) in de categorie Bravery.
“Da’s toch wel heel straf. Het is de enige Award die geen onderscheid maakt tussen digitaal, klassiek en andere. Alles strijdt er tegen elkaar. Ook specifiek, geen brons, zilver en goud. Het is of shortlist of goud. En Belgian Break kreeg dus het hoogste,” zegt een trotste Geoffrey Hantson.
Ook hun campagne ‘Helpy Hour’ voor FedCaf eindigde in de shortlist. Een overzicht van alle winnaars vindt u hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]