Kwalitatieve ingrediënten, eerlijke handel, gemaakt door een echt collectief et gedrenkt in de Luikse cultuur... Chocolademerk Galler heeft het Brusselse bureau Havas begin dit jaar aangesproken om te helpen zijn positionering aan te scherpen en uit te rollen over zijn volledige assortiment. Het strategische werk is uitgemond in een nieuwe merkessentie: “Galler, daar zit niets dan goeds in”. Een baseline die alle voorgenoemde eigenschappen integreert.
Om deze nieuwe positionering tot leven te wekken, heeft Havas een eerste omnichannel campagneluik ontwikkeld voor het topproduct van het merk: de chocoladerepen. Elk onderwerp zet één van de pijlers (duurzaam, lokaal, het collectief van 170 medewerkers et de kwaliteit van de ingrediënten) in de kijker. Het geheel is gedesigned door de Luikse artieste Elodie Timmermans.
Credits
Clients: Julie Pahaut, Vanessa Fernandes, Valérie Stefenatto
Stratégie: Marc Soumillion, Michael Liekens, Mathilde Bariseau
Account: Sylvia Senelle
Création: Thierry Verdoodt, Tom De Vliegher, Stéphane Daniel, Hugo Battistel
Design et Photographie: Elodie Timmermans
Paper Artiste: Margaux Baert
Production: We are C
Post production: Toast
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]