Kwalitatieve ingrediënten, eerlijke handel, gemaakt door een echt collectief et gedrenkt in de Luikse cultuur... Chocolademerk Galler heeft het Brusselse bureau Havas begin dit jaar aangesproken om te helpen zijn positionering aan te scherpen en uit te rollen over zijn volledige assortiment. Het strategische werk is uitgemond in een nieuwe merkessentie: “Galler, daar zit niets dan goeds in”. Een baseline die alle voorgenoemde eigenschappen integreert.
Om deze nieuwe positionering tot leven te wekken, heeft Havas een eerste omnichannel campagneluik ontwikkeld voor het topproduct van het merk: de chocoladerepen. Elk onderwerp zet één van de pijlers (duurzaam, lokaal, het collectief van 170 medewerkers et de kwaliteit van de ingrediënten) in de kijker. Het geheel is gedesigned door de Luikse artieste Elodie Timmermans.
Credits
Clients: Julie Pahaut, Vanessa Fernandes, Valérie Stefenatto
Stratégie: Marc Soumillion, Michael Liekens, Mathilde Bariseau
Account: Sylvia Senelle
Création: Thierry Verdoodt, Tom De Vliegher, Stéphane Daniel, Hugo Battistel
Design et Photographie: Elodie Timmermans
Paper Artiste: Margaux Baert
Production: We are C
Post production: Toast
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]