Welke spots gaven het best een antwoord op de coronapandemie? Cannes Lions heeft de volgens hen 5 beste Eurobest-winners geselecteerd die het best een antwoord gaven op de pandemie. Campagnes die mensen en bedrijven steunen en nieuw gedrag promoten. And guess what... 2 van de 5 beste cases zijn van de hand van Happiness. "Straf toch, nee?," vraagt Geoffrey Hantson van Happiness zich af. En wie zijn wij om het niet met hem eens te zijn. De campagnes in kwestie: Helpy Hour en Facetouchers.
Play it, Sam.!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]