Welke spots gaven het best een antwoord op de coronapandemie? Cannes Lions heeft de volgens hen 5 beste Eurobest-winners geselecteerd die het best een antwoord gaven op de pandemie. Campagnes die mensen en bedrijven steunen en nieuw gedrag promoten. And guess what... 2 van de 5 beste cases zijn van de hand van Happiness. "Straf toch, nee?," vraagt Geoffrey Hantson van Happiness zich af. En wie zijn wij om het niet met hem eens te zijn. De campagnes in kwestie: Helpy Hour en Facetouchers.
Play it, Sam.!
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]