Helpt Happiness ons uit de coronacrisis?

Welke spots gaven het best een antwoord op de coronapandemie? Cannes Lions heeft de volgens hen 5 beste Eurobest-winners geselecteerd die het best een antwoord gaven op de pandemie. Campagnes die mensen en bedrijven steunen en nieuw gedrag promoten. And guess what... 2 van de 5 beste cases zijn van de hand van Happiness. "Straf toch, nee?," vraagt Geoffrey Hantson van Happiness zich af. En wie zijn wij om het niet met hem eens te zijn. De campagnes in kwestie: Helpy Hour en Facetouchers.
Play it, Sam.!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]