Welke spots gaven het best een antwoord op de coronapandemie? Cannes Lions heeft de volgens hen 5 beste Eurobest-winners geselecteerd die het best een antwoord gaven op de pandemie. Campagnes die mensen en bedrijven steunen en nieuw gedrag promoten. And guess what... 2 van de 5 beste cases zijn van de hand van Happiness. "Straf toch, nee?," vraagt Geoffrey Hantson van Happiness zich af. En wie zijn wij om het niet met hem eens te zijn. De campagnes in kwestie: Helpy Hour en Facetouchers.
Play it, Sam.!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]