* PARTNER CONTENT *
“Hey Robin! Waarover gaat het nieuwe seizoen van Agency Life?!”
Goed dat je het vraagt!
Voor de niet-ingewijden: Agency Life is een tweewekelijkse nieuwsbrief over het reilen en zeilen binnen digitale en creatieve bureaus.
Qua inhoud gaat Agency Life breed. We begonnen met topics waar elk agency mee te maken krijgt: business development, geldzaken, projecten en mensen. Ook mergers en acquisities hebben we behandeld, net als de groeitactieken die bureaus kunnen gebruiken voor hun volgende stap.
Ons nieuwe seizoen – het zesde ondertussen, al laten we vanaf nu de nummering vallen – heeft als tussentitel ‘Business as unusual’.
Want de agencymarkt beweegt voortdurend. Dus worden de vragen steeds ingewikkelder. Bureaus staan meer dan ooit voor grote uitdagingen:
Hoe ga je slim aan de slag met AI? Mag je nog werken voor de fossiele industrie? Kan je kosten besparen door talent te offshoren? En heeft creativiteit nog een plaats in een performance-gedreven wereld?
“Agency Life is onze liefdesbrief aan agency's” - Robin Van Cleemput, Head of Creative bij Teamleader
Meedoen aan Agency Life of zin om elke aflevering te bingen? Surf naar www.agencylife.be
Zoals gewoonlijk leggen we dat soort vragen voor aan het kruim van het Belgisch-Nederlandse bureaulandschap:
Raymond Muilwijk (iO), Geoffrey Hantson (Happiness), Jos Govaart (Coopr), Francis Lippens (FamousGrey), Eva Moerbeek (Accenture Song), Frederik De Bosschere (In The Pocket), Elvire Jaspers (WeAreBrain), Ruud Belmans (WeWantMore), Pieter Van Tendeloo (The Reference), Saskia Baneke (VIA) en Johan Vandepoel (ACC).
Wil je elke twee weken een lekker brokje Agency Life in je mailbox? Prima idee. Schrijf je in op agencylife.be, en wij doen de rest.
Robin