De Week van de Brailleliga heeft dit jaar als thema 'Slechtziendheid: je moet het beleven om het te begrijpen'. De uitdaging : ervoor zorgen dat het publiek de beleving van een slechtziende ervaart door zich in hun ogen te verplaatsen. En zo de dagelijkse problemen te begrijpen die personen met een visuele beperking ervaren... Zelfs om de bus te herkennen die ze moeten nemen!
We hadden het er al eerder over, nu hebben we nog meer beeldmateriaal: door een doorzichtige film bezaaid met zwarte vlekken aan te brengen op meerdere abribussen et mupi’s is het zicht van een slechtziende nagebootst. Deze buitengewone actie trekt aldus in vijf grote steden de aandacht op de ervaring van de slechtzienden. Het resultaat : een hyperrealistische beleving als slechtziende die de voorbijgangers doet nadenken. Deze JCDecaux Innovate-actie vervolledigt een campagne van 155 zijden in verschillende Brusselse metrostations.
Deze actie kwam tot stand dankzij de samenwerking tussen Real Cinderella, JCDecaux Innovate, Robert & Marien en de Brailleliga. U kunt deze campagne ontdekken tot 21 maart in Brussel, Antwerpen, Hasselt, Luik en Charleroi.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]