Hoe goed herkent u uw bus?

De Week van de Brailleliga heeft dit jaar als thema 'Slechtziendheid: je moet het beleven om het te begrijpen'. De uitdaging : ervoor zorgen dat het publiek de beleving van een slechtziende ervaart door zich in hun ogen te verplaatsen. En zo de dagelijkse problemen te begrijpen die personen met een visuele beperking ervaren... Zelfs om de bus te herkennen die ze moeten nemen!
We hadden het er al eerder over, nu hebben we nog meer beeldmateriaal: door een doorzichtige film bezaaid met zwarte vlekken aan te brengen op meerdere abribussen et mupi’s is het zicht van een slechtziende nagebootst. Deze buitengewone actie trekt aldus in vijf grote steden de aandacht op de ervaring van de slechtzienden. Het resultaat : een hyperrealistische beleving als slechtziende die de voorbijgangers doet nadenken. Deze JCDecaux Innovate-actie vervolledigt een campagne van 155 zijden in verschillende Brusselse metrostations.
Deze actie kwam tot stand dankzij de samenwerking tussen Real Cinderella, JCDecaux Innovate, Robert & Marien en de Brailleliga. U kunt deze campagne ontdekken tot 21 maart in Brussel, Antwerpen, Hasselt, Luik en Charleroi.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]