Iemand tegenover jou in de bus of tram die veel te luid én veel te lang aan het bellen is…? Die simpele maar herkenbare situaties werden door Accenture Song gevat in een twee minuten durende radiospot voor de Hoffelijkheidcampagne van De Lijn. De radiospots gingen gisteren in première in NRJ Get Up bij Ken Sierevelt en in “Young Hearts” van Leen Demaré en Michael Joossens bij Nostalgie. Creative director Paul Wauters van Accenture Song: “Uit onderzoek blijkt dat comfortabele bus- en tramritten voor alle reizigers van De Lijn bijna de realiteit zijn. Hier en daar zijn er nog werkpuntjes die we dan ook uitspelen in onze hoffelijkheidscampagne voor De Lijn. Luide telefoongesprekken is één van die aandachtspunten. We zijn blij dat Nostalgie en NRJ meteen inpikten op ons idee om die irritante gesprekken te vertalen in een radiocampagne.
Station Manager Jo Nachtergaele: “Bij Nostalgie zetten we hard in op creative partnerships en we denken ook graag mee. Deze creatieve campagne van Accenture Songs voor De Lijn past perfect in dat plaatje. Situaties uit het leven gegrepen die voor veel van onze luisteraars zeer herkenbaar zullen zijn”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]