Iemand tegenover jou in de bus of tram die veel te luid én veel te lang aan het bellen is…? Die simpele maar herkenbare situaties werden door Accenture Song gevat in een twee minuten durende radiospot voor de Hoffelijkheidcampagne van De Lijn. De radiospots gingen gisteren in première in NRJ Get Up bij Ken Sierevelt en in “Young Hearts” van Leen Demaré en Michael Joossens bij Nostalgie. Creative director Paul Wauters van Accenture Song: “Uit onderzoek blijkt dat comfortabele bus- en tramritten voor alle reizigers van De Lijn bijna de realiteit zijn. Hier en daar zijn er nog werkpuntjes die we dan ook uitspelen in onze hoffelijkheidscampagne voor De Lijn. Luide telefoongesprekken is één van die aandachtspunten. We zijn blij dat Nostalgie en NRJ meteen inpikten op ons idee om die irritante gesprekken te vertalen in een radiocampagne.
Station Manager Jo Nachtergaele: “Bij Nostalgie zetten we hard in op creative partnerships en we denken ook graag mee. Deze creatieve campagne van Accenture Songs voor De Lijn past perfect in dat plaatje. Situaties uit het leven gegrepen die voor veel van onze luisteraars zeer herkenbaar zullen zijn”
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]