HoGent wil abstracte technologie concreet maken

Als marketeer word je geconfronteerd met de marketingpraktijken van een Coolblue of een Zalando, met de hyperpersonalisatie die zij toepassen en het predictieve aspect ervan. Rondom jou hoor je termen opduiken zoals AI in marketing, machine learning, marketing automation, … Wat zit erachter en hoe begin je daaraan? Bij HoGent organiseren ze daarom navorming. “Wij willen abstracte technologie concreet maken en dichterbij brengen. Bedrijven lezen en horen voortdurend over AI, ze zien al die tools op hen afkomen, maar ze zien door het bos de bomen niet meer," zegt Katrien Meert, coördinator navorming Marketing en Technologie bij HoGent.
Beeld: What’s in a name? © Midjourney
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]