HoGent wil abstracte technologie concreet maken

Als marketeer word je geconfronteerd met de marketingpraktijken van een Coolblue of een Zalando, met de hyperpersonalisatie die zij toepassen en het predictieve aspect ervan. Rondom jou hoor je termen opduiken zoals AI in marketing, machine learning, marketing automation, … Wat zit erachter en hoe begin je daaraan? Bij HoGent organiseren ze daarom navorming. “Wij willen abstracte technologie concreet maken en dichterbij brengen. Bedrijven lezen en horen voortdurend over AI, ze zien al die tools op hen afkomen, maar ze zien door het bos de bomen niet meer," zegt Katrien Meert, coördinator navorming Marketing en Technologie bij HoGent.
Beeld: What’s in a name? © Midjourney

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





