HOTEL BONKA EN JIMS KIEZEN VOOR MEER DAN FITNESS

Crea / News

Hotel Bonka lanceert zijn allereerste campagne voor Jims. De campagne moedigt aan om niet voor fitness te kiezen, althans niet zoals we die stereotiep kennen. Bij Jims ligt de focus namelijk op veel meer dan wat je van een fitness zou verwachten: op algemeen welzijn, het voorkomen van sportblessures, dynamisch ouder worden en zelfs de voorbereiding op belangrijke levensmomenten, zoals een bevalling. Je kunt er solo trainen, maar dankzij de personalised coaching, small group trainingen en groepslessen die inbegrepen zijn in je abonnement, heb je altijd een compagnon de route.

"Bij Jims draait het om meer dan fitness: we creëren een warme, motiverende omgeving waarin vooruitgang, verbinding en een gezonde levensstijl centraal staan," aldus Soetkin Verkest, head of marketing & communication bij Jims.

"In teamwork met het Jims-team hebben we tal van creatieve pistes verkend, maar telkens kwamen we uit op dezelfde conclusie, die de enige juiste bleek: Jims is meer dan een fitness," zegt Karel De Mulder, creatief directeur bij Hotel Bonka. "In de campagne hebben we geprobeerd een zo goed mogelijk beeld te schetsen van hoe het er bij Jims aan toe gaat, zonder heroïsche taferelen, motivational quotes of geforceerde glimlachjes, die je al eens tegenkomt in fitness campagnes." 

De campagne loopt op vanaf eind augustus, en is hoofdzakelijk een online campagne die zichtbaar is op social media alsook YouTube en BVOD op gekende platformen zoals GoPlay en VTM GO.

Credits:

Klant: Jims ​ 

Bureau: Hotel Bonka 

Strategic Director: Peter Verbiest ​ 

Client Services: Julie Proesmans ​ 

Senior account manager: Raisa Vanvoorden ​ 

Account Executive: Jaron Verscheure ​ 

Creatief Directeur: Karel De Mulder ​ 

Creatie: Barbara Dzikanowice, Katrin Van Eycken 

Design: An Bielens, Ignace Van Eyken

Producer: Margo Hemeleers 

Productie assistent: Charlotte Pieters ​ 

Executive producers: Lieke Lens en Ines Peeters 

Producers: Margo Hemeleers en Charlotte Pieters 

Regie: Jan Boon 

DOP: Toon Persyn 

1st AC: Fausto Fazzari 

Gaffer: Syméon Verbeke 

Make up Artist: Nora Van Laer 

Fotografie: Annelies Deweerdt 

Edit: Bram Dutry 

Motion Design: Frank Feijen 

Sound design: Erik Verheyden 

 

Mediabureau: Media Services, Universal Media ​