Hungry Minds en FWB vallen in de prijzen met antiracisme-campagne

Hungry Minds is met zijn campagne Le racisme ne mène nulle part voor de Federatie Wallonië-Brussel in de prijzen gevallen. Het Franstalige creatieve bureau won op de WBCOM Awards de prijs voor gedragsverandering en de kreeg van de jury ook een grand prix. De ceremonie, die plaatsvond op 22 april, bekroont jaarlijks de beste publieke en maatschappelijke communicatiecampagnes uit Franstalig België.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]