Hungry Minds verkoopt La Presse

Vorige week schreven we dat de vereniging van de Editeurs de la Presse quotidienne francophone et germanophone (JFB) haar naam in La Presse veranderd heeft. Nu kennen we ook de naam van het ondersteunende reclamebureau. Hungry Minds tekent voor de nieuwe huisstijl, het lanceringsevenement én een video waarin het de waarden van de Franstalige persvereniging uitdraagt.
Hungry Minds is een bureau uit Namen. Het spitst zich toe op merkontwikkeling, verpakkingsontwerp, digitale uitgeverij, conversatiemarketing, merkactivering en video & motion design.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]