Instagram test succesvol reclame in Stories

Instagram maakte begin dit jaar bekend dat het schermvullende reclame wilde plaatsen in haar Stories. De testfase daarvoor gebeurde in januari. Meer zelfs: Instagram kondigt nu ook aan dat deze manier van adverteren binnen enkele weken voor alle merken uit de wereld beschikbaar zal zijn.
Via onlinetools zoals Marketing API, Power Editor en Ads Manager zullen creaties online gezet kunnen worden, gekoppeld aan verschillende meetinstrumenten. Aan de hand van de doelstelling voor bereik kunnen ze advertenties aan het maximale aantal mensen in hun doelgroep weergeven en beheren hoe vaak gebruikers hun advertenties te zien krijgen. De tests die in januari gedaan zijn met een dertigtal merken, waaronder Airbnb, toonden alvast positieve resultaten verzekert Instagram.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]