Instagram test succesvol reclame in Stories

Instagram maakte begin dit jaar bekend dat het schermvullende reclame wilde plaatsen in haar Stories. De testfase daarvoor gebeurde in januari. Meer zelfs: Instagram kondigt nu ook aan dat deze manier van adverteren binnen enkele weken voor alle merken uit de wereld beschikbaar zal zijn.
Via onlinetools zoals Marketing API, Power Editor en Ads Manager zullen creaties online gezet kunnen worden, gekoppeld aan verschillende meetinstrumenten. Aan de hand van de doelstelling voor bereik kunnen ze advertenties aan het maximale aantal mensen in hun doelgroep weergeven en beheren hoe vaak gebruikers hun advertenties te zien krijgen. De tests die in januari gedaan zijn met een dertigtal merken, waaronder Airbnb, toonden alvast positieve resultaten verzekert Instagram.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]