Jan Callebaut en Guillaume Van der Stighelen openen Communiquoi?

Agenda / Marketing / News

Communiqoui 5
Net zoals voorgaande jaren organiseert Voka – Kamer van Koophandel Limburg ook dit jaar een congres voor marketing- en communicatieprofessionals. Dat gebeurt in samenwerking met zes PXL-studenten uit de opleiding communicatiemanagement. Het evenement was tot nu bekend als Comm’Af, maar werd dit jaar in een nieuw jasje gestoken. De vierde editie van het evenement vindt plaats onder de naam Communiquoi? op 14 maart 2019 in XPand te Beringen.
Communiquoi? brengt ook dit jaar de professionals uit de marketing- en communicatiesector samen. Opmerkelijk voor dit jaar is de openingskeynote: Jan Callebaut en Guillaume Van der Stighelen zijn twee straffe communicatie-experts. Jan Callebaut is gepokt en gemazeld in marktonderzoek. Guillaume Van der Stighelen zette creatief België op de kaart. Hij was jarenlang creatief directeur in de reclame. Zij delen hun ervaring in een boeiend tweegesprek over “Word een klantentrouw merk”. Jan Callebaut werd recent nog door de Belgian Association of Marketing bekroont met een Life Time Achievement Award. Hij krijgt deze award als erkenning voor zijn bewezen carrière en autoriteit in de marketing en zijn bijdrage aan het marketingvak. Een meer dan verdiende bekroning voor zijn indrukwekkend parcours als marketing-en communicatiespecialist. Nog op het programma: Facebook is 15 jaar jong. Het heeft een belangrijke plaats verworven in onze samenleving. Het is de sociaalnetwerksite met de grootste marketingmachine. Journalist Tim Verheyden ging na wat de impact is van Facebook. Dat deed hij door pastinaak hip te maken. Hij toont ons de achterkant van Facebook.Communiquoi 6
Niet alleen de naam werd grondig aangepast dit jaar, ook het programma werd dynamischer gemaakt. Dit jaar zijn er 4 break-outsessies waaruit de bezoekers kunnen kiezen. Met deze workshops wil Voka de aanwezigen makkelijk toepasbare tips & tricks aanbieden. Thema’s die hierbij aan bod komen zijn content marketing (Katrien Merckx, Senior Media Expert bij bpost media), social media (Laurien Celis van Social Media Performance Agency Blue Zoo), bloggen en vloggen (Brecht Machiels, Intracto) en copywriting (Alix Vandeweyer, copywriter bij Hands Mediarouting en Johan Veldeman, copywriter en zaakvoerder van Zinnig).Communiquoi
Enkele vaste waarden bleven wel bewaard, zoals de keynotes en de uitreiking van de Comma Awards, de prijzen voor de beste Limburgse reclame- of marketingcampagnes van 2018. Voor deze Comma Awards ging de Kamer van Koophandel bij haar klanten op zoek naar de beste printcampagne, tv-campagne en social media campagne. Meer info op voka.be/limburg/communiquoi.