
Docks Bruxsel schat dat men in het eerste jaar wekelijks 110.000 bezoekers zal verwelkomen. Het nieuwe shopping district zal immers een nooit geziene shopping- en ontspanningsbeleving aan zijn gasten bieden. Het complex is een ultra moderne constructie, volledig geconnecteerd (wifi is in de hele zone beschikbaar voor het publiek), met veel oog voor ecologie. Dit shoppingdistrict situeert zich aan de rand van Brussel en is makkelijk bereikbaar met alle hedendaagse mobiliteitsmodi. Er zijn o.m. twee eigen bus- en tramhaltes, alsook een nieuw Villo!-station vlakbij de ingang. Reclame-universa die tevens tot het aanbod van JCDecaux behoren.
Ter herinnering: JCDecaux heeft onlangs een meerderheid verworven in Dooh-media, de belangrijkste speler in België in het domein van digitale reclame in Belgische shoppingcentra. Door de toevoeging van Docks Bruxsel is Dooh-media nu aanwezig in 24 shopping centra met 138 digitale schermen. Dit netwerk is homogeen gespreid over Vlaanderen, Brussel en Wallonië, met o.m. een aantal van de meest gerenommeerde en druk bezochte shopping centra in België, zoals alle shoppingcenters van de Wereldhave groep (Genk-Nijvel-Luik-Kortrijk-Doornik-Gent) maar ook Galeries Toisons d’Or in Brussel, Stadsfeestzaal in Antwerpen, Waasland Shopping in Sint-Niklaas en MediaCité in Luik, om er maar enkele te vermelden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]