Docks Bruxsel schat dat men in het eerste jaar wekelijks 110.000 bezoekers zal verwelkomen. Het nieuwe shopping district zal immers een nooit geziene shopping- en ontspanningsbeleving aan zijn gasten bieden. Het complex is een ultra moderne constructie, volledig geconnecteerd (wifi is in de hele zone beschikbaar voor het publiek), met veel oog voor ecologie. Dit shoppingdistrict situeert zich aan de rand van Brussel en is makkelijk bereikbaar met alle hedendaagse mobiliteitsmodi. Er zijn o.m. twee eigen bus- en tramhaltes, alsook een nieuw Villo!-station vlakbij de ingang. Reclame-universa die tevens tot het aanbod van JCDecaux behoren.
Ter herinnering: JCDecaux heeft onlangs een meerderheid verworven in Dooh-media, de belangrijkste speler in België in het domein van digitale reclame in Belgische shoppingcentra. Door de toevoeging van Docks Bruxsel is Dooh-media nu aanwezig in 24 shopping centra met 138 digitale schermen. Dit netwerk is homogeen gespreid over Vlaanderen, Brussel en Wallonië, met o.m. een aantal van de meest gerenommeerde en druk bezochte shopping centra in België, zoals alle shoppingcenters van de Wereldhave groep (Genk-Nijvel-Luik-Kortrijk-Doornik-Gent) maar ook Galeries Toisons d’Or in Brussel, Stadsfeestzaal in Antwerpen, Waasland Shopping in Sint-Niklaas en MediaCité in Luik, om er maar enkele te vermelden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]