JCDecaux DOOH wint Docks Bruxsel


Docks Bruxsel schat dat men in het eerste jaar wekelijks 110.000 bezoekers zal verwelkomen. Het nieuwe shopping district zal immers een nooit geziene shopping- en ontspanningsbeleving aan zijn gasten bieden. Het complex is een ultra moderne constructie, volledig geconnecteerd (wifi is in de hele zone beschikbaar voor het publiek), met veel oog voor ecologie. Dit shoppingdistrict situeert zich aan de rand van Brussel en is makkelijk bereikbaar met alle hedendaagse mobiliteitsmodi. Er zijn o.m. twee eigen bus- en tramhaltes, alsook een nieuw Villo!-station vlakbij de ingang. Reclame-universa die tevens tot het aanbod van JCDecaux behoren.
Ter herinnering: JCDecaux heeft onlangs een meerderheid verworven in Dooh-media, de belangrijkste speler in België in het domein van digitale reclame in Belgische shoppingcentra. Door de toevoeging van Docks Bruxsel is Dooh-media nu aanwezig in 24 shopping centra met 138 digitale schermen. Dit netwerk is homogeen gespreid over Vlaanderen, Brussel en Wallonië, met o.m. een aantal van de meest gerenommeerde en druk bezochte shopping centra in België, zoals alle shoppingcenters van de Wereldhave groep (Genk-Nijvel-Luik-Kortrijk-Doornik-Gent) maar ook Galeries Toisons d’Or in Brussel, Stadsfeestzaal in Antwerpen, Waasland Shopping in Sint-Niklaas en MediaCité in Luik, om er maar enkele te vermelden.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]