Sinds de evolutie naar media- en marketinghuis heeft Hotel Hungaria sterk geïnvesteerd in het aanwerven van ervaren marketingprofielen. Aan dat rijtje wordt nu ook Jelan Vandevenne als content performance marketeer toegevoegd. Aan de zijde van Joris Joosten (head of Strategy & Creation) en Floris Lefever (Digital Strategist) zal hij zowel de eigen merken, waaronder Dagelijkse kost en Onze Natuur, als externe diensten mee begeleiden op vlak van content en performantie. De social media ervaring die hij opdeed bij Boondoggle en HeadOffice én zijn opleiding tot videoproducer zijn alvast enkele interessante troeven.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]