De wereld staat op een historisch keerpunt en de toekomst lijkt meer onzeker dan ooit tevoren. In een tijd waarin onze maatschappij en economie geconfronteerd worden met immense uitdagingen komt 'De toekomstformule' van Jo Caudron (winnaar Beste Managementboek 2020 met ‘De wereld is rond’) als geroepen, volgens uitgeverij Pelckmans (maar we hebben vooralsnog geen redenen om de uitgeverij tegen te spreken).
Voor het eerst in onze recente geschiedenis voelen we allemaal dat er drastische veranderingen nodig zijn om het oude model, het oude normaal, te vervangen. Klimaatverandering, digitale transformatie, maatschappelijke evoluties en andere wereldwijde verschuivingen dwingen ons om opnieuw na te denken over hoe we verdergaan. In 'De toekomstformule' neemt Jo Caudron de lezer mee op een reis om de belangrijkste disrupties van morgen in kaart te brengen. Hij begint met het erkennen van de uitdagingen en onzekerheden waarmee we worden geconfronteerd en biedt vervolgens een praktisch model aan om duurzame innovatie te stimuleren en oplossingen te ontdekken. “De onveiligheidsparadox maakt dat we ons terecht zorgen maken over morgen, maar om de verkeerde redenen,” zegt Jo Caudron.
Het boek ligt vanaf 19 oktober in de boekhandel.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]