Enkele maanden geleden kondigde mortierbrigade zijn samenwerking met Hans Anders aan. Wat volgde was een eerste grote campagne voor de optiekketen. De boodschap is alvast duidelijk: Hans Anders is niet zoals de anderen. En een opticien die anders is dan alle anderen, die is het zichzelf uiteraard verschuldigd om campagnes te bedenken die anders zijn. Op maandag 5 november lanceerde mortierbrigade zijn derde spot voor de campagne. Na kakkerlakken en kleine lettertjes is het nu tijd voor... trampolines (en hagel).
U vond dit geslaagd werk van mortierbrigade? Neem dan zeker ook een kijkje achter de schermen...
Credits:
Client: Hans Anders
Client contact: Alex Stergialis
Agency: mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Creatives: Girbe Bogaerts, Jutta Callebaut
TV producer: Charlotte Coddens
Producer: Lisa De Roeck
Strategic director: Vincent d’Halluin
Digital director: Pieter Nijs
Social media: Jonas Van Bael
Digital producers: Jeroen De Bock, Melissa Tack
Graphic design: Wim De Dobbeleer
Production: Czar.be
Director: Jeroen Annokkee
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Maarten De Sutter
DOP: Rutger Storm
Art Director: Geert Paredis & team
Animal Handler: Jaap Zunneberg
Editor: Marc Bechtold, Geert De Doncker
Grading: Joost Van Kerckhove
Post Production: Czar
Online: Stijn Van Assche, Peter Prinsen, Robin De Praetere
VFX Trampoline: Nozon
Post Producer: Bieke De Keersmaecker
Music & sound: Raygun
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]