"Kijk naar de grond!"
'Hoe kunnen we ervoor zorgen dat onze solden-actie een typische koers-sfeer krijgt?' Dat was de opdracht die HarderBetterFasterStronger (HBFS) kreeg van Eddy Merckx Cycles - recent nog van eigenaar veranderd - om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk Benelux-racefietsers ontdekken dat er vanaf nu 25% korting geldt op de 2017 collectie.
HBFS bekeek dit door de ogen van de wielertoerist en kwam met het idee om een clip te maken waarbij de communicatieboodschap met witte kalk op een fietspad aangebracht wordt. Samen met de fietser zien we de boodschap op 20 seconden in één take onder zijn/haar racefiets verschijnen. Verhoogde aandacht gegarandeerd bij fervente wielerliefhebbers die de typische, witgekalkte boodschappen herkennen van wedstrijdbeelden bij grote wielerrondes zoals de Tour de France.
De clip loopt op dit moment in de Benelux via Facebook advertising en stuurt surfers door naar de landingspagina www.eddymerckx.com/gogogo. Ook werd promotiemateriaal ontwikkeld voor de Benelux Eddy Merckx Cycles Dealers waarop de campagne visual te zien is.
Credits
KLANT Eddy Merckx Cycles
Kurt Quinot
BUREAU HarderBetterFasterStronger
Peter Speltens
Fabrice Van Hellemont
Karel Dejonghe
PRODUCTIE: HarderBetterFasterStronger
Joris D'hooge camera & editing
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]