De Belgische sound design- en muziekstudio Klankwerk heeft de audio post-productie verzorgd voor de nieuwe Powerade-campagne Athletes Code geregisseerd door Babak Khoshnoud en geproduceerd door Let It Rip Pictures in opdracht van Ogilvy New York. De campagne werd ontwikkeld voor de Coca-Cola Company en benadrukt de onwrikbare mentaliteit en vastberadenheid van sporters.
Klankwerk creëerde een emotionele, op maat gemaakte score en ontwierp gedetailleerd sounddesign om de krachtige storytelling van de campagne te ondersteunen.
“Samenwerken aan een project als ‘Athletes Code’ is precies waarom we dit werk doen. De sterke visie van Babak Khoshnoud en Ogilvy New York gaf ons de kans om geluid en muziek te gebruiken om de emotie en impact van de campagne naar een hoger niveau te tillen,” zegt Thomas Houthave van Klankwerk.
De Athletes Code-campagne is een wereldwijde ode aan sporters die de regels herschrijven en grenzen verleggen. Het werk van Klankwerk benadrukt niet alleen de kracht van geluid, maar laat ook zien hoe Belgische expertise bijdraagt aan internationale topcampagnes.
Credits:
- Regisseur: Babak Khoshnoud
- Productiehuis: Let It Rip Pictures
- Bureau: Ogilvy New York
- Klant: Coca-Cola Company
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]