Klankwerk creëert sounddesign en music voor Powerade-campagne
De Belgische sound design- en muziekstudio Klankwerk heeft de audio post-productie verzorgd voor de nieuwe Powerade-campagne Athletes Code geregisseerd door Babak Khoshnoud en geproduceerd door Let It Rip Pictures in opdracht van Ogilvy New York. De campagne werd ontwikkeld voor de Coca-Cola Company en benadrukt de onwrikbare mentaliteit en vastberadenheid van sporters.
Klankwerk creëerde een emotionele, op maat gemaakte score en ontwierp gedetailleerd sounddesign om de krachtige storytelling van de campagne te ondersteunen.
“Samenwerken aan een project als ‘Athletes Code’ is precies waarom we dit werk doen. De sterke visie van Babak Khoshnoud en Ogilvy New York gaf ons de kans om geluid en muziek te gebruiken om de emotie en impact van de campagne naar een hoger niveau te tillen,” zegt Thomas Houthave van Klankwerk.
De Athletes Code-campagne is een wereldwijde ode aan sporters die de regels herschrijven en grenzen verleggen. Het werk van Klankwerk benadrukt niet alleen de kracht van geluid, maar laat ook zien hoe Belgische expertise bijdraagt aan internationale topcampagnes.
Credits:
- Regisseur: Babak Khoshnoud
- Productiehuis: Let It Rip Pictures
- Bureau: Ogilvy New York
- Klant: Coca-Cola Company
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]