Knack en Mutant belichten twijfel door de jaren heen

Crea / News

Knack vierde zijn 50ste verjaardag. Om dat in de verf te zetten, lanceert Mutant voor Knack een nieuwe campagne die verder bouwt op het ‘Durf Twijfelen’-merkplatform dat het vorig jaar lanceerde. ‘Durven twijfelen’ is niet te star vasthouden aan je mening maar ruimte laten voor nieuwe inzichten.

In een nieuwe campagne schuift Knack enkele voorbeelden naar voor waarbij bekende mensen durfden twijfelen. Zo beëindigde een communistisch leider het communisme in Rusland, erkende een klimaatontkenner klimaatopwarming en herzag de Paus zijn mening over het homohuwelijk. Je weet immers nooit waar twijfel je brengt.

De campagne wordt vervolledigd met social films, een manifesto advertentie en VAR billboards die hetzelfde gedachtegoed uitdragen. Weet jij hoe je binnen 50 jaar over de dingen zal denken? Knack hoopt alvast van niet.


Credits
Brand: Knack (Roularta Group)
Client Contact: Lore Vanaudenhove, Seppe De Landtsheer, Anne Nyst, Nele Baeyens Creative Director: Odin Saillé
Strategic Director: Odin Saillé
Creation: Roxane Schneider
Creation: Pieter Claeys
Client Director: Soraya Hellara
Client Manager: Loes Daemen, Marie-Sofie Gyselen
Design: Frank Schouwaerts, Matthias Yzebaert
Radio Production: Raygun
Radio Director: Toon Jansegers
Film production (Motion): Volstok, Alph Studios
Banners: AdSomeNoise