Er wordt ons gevraagd minder vlees te eten, maar 15% van onze CO2-uitstoot komt van de veestapel… Moet ik dan best vegetariër worden of eten we al die koeien beter zo snel mogelijk op? Het is een van de dilemma’s die BBDO en Lampiris voorschotelen in de nieuwe imagocampagne van de energieleverancier. Daarin willen ze de verwarde consument duidelijk maken dat Lampiris het beste voor heeft en concrete dingen aanbiedt om minder en beter te verbruiken.
Credits
- Client: Lampiris
- Contacts: Marc Bensadoun, Anne-Françoise Degryck, Peter Coun, Dirk Biesmans, Laura Walckiers, Nicolas Boogaerts
- Agency: BBDO BELGIUM
- CD: Jan Dejonghe
- CD: Arnaud Pitz
- Creation: Vincent De Roose & Benoit Hilson, Gilles André & Ariane Floderer, Vincent Abrams
- Creation: Thibault Jacobs
- CCO: Eva De Gendt
- Account Team: Lore Desmet, Pauline Verboomen, Alice Platteau, Gill Cauwenberg
- Strategy: Sofie Verstreken, Jesse Donkor, Kim Leunen
- Head of Design: Eric Leurquin
- Design: Piet Boeykens
- Copy Fr: Siglinda Paquay
- Copy Nl: Debby De Ridder
- Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
- RTV producer: Renée Vermeire
- Film Production Company: Lovo
- Executive Producer: Bert Brulez
- Producer: Cho Kuo
- Post producer: Hervé Closset
- Directors: Helvetica
- Editor: Patrice Gautot
- Grading: Kene Illeghems
- Sound Studio: BBDO productions. Mathieu Schots, Eva Segers
- Music: Sonhouse
- PR: BCW
- Media Agency: Wavemaker, Semetis
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]